תקיפה חריגה ונרחבת בסוריה: מספר יעדים איראניים הותקפו

    שלמה ריזל No Comments on תקיפה חריגה ונרחבת בסוריה: מספר יעדים איראניים הותקפו

    דיווחים בסוריה על תקיפה של חיל האוויר כנגד מספר יעדים איראנים ושל ארגון חיזבאללה ברחבי סוריה. במהלך התקיפה הותקפו עמדות חיזבאללה בגולן הסורי ושדה התעופה הבינלאומי בדמשק

    23:02
    16.05.24
    נתי קאליש No Comments on ראש הישיבה בדברים נוקבים: "הגיוס הוא אסון גדול ונורא"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כלי התקשורת הממלכתיים בסוריה דיווחו לפני השעה 23:00 על תקיפה ישראלית בדרום המדינה. לאחר שבמהלך היום מטוסי מטען מאיראן פרקו מטען חשוד. התקיפה הערב מדווחת כחריגה בהיקף התקיפות והיעדים, במהלך התקיפה הותקפו 7 יעדים איראניים ושל ארגון חיזבאללה. בסוריה דיווחו על הפעלת מערך הנ"מ כנגד הטילים שנורו ממטוסי חיל האוויר.

    בתחילת התקיפה, נפגע בסיס חיזבאללה על הגבול בדרום קוניטרה בגולן הסורי, בנוסף דווח על תקיפות נוספות כנגד אתרים של מילציות איראניות בגבול סוריה. בהמשך הותקפו עוד יעדים באזור דמשק.

    כמו כן, אחת התקיפות כוונה לעבר בסיס חיל האוויר באל מאזה, ואזור הבינלאומי בנמל התעופה בדמשק, ובהמשך הופצץ מכון המחקר בחמה שהיה יעד להפצצות לא מעטות בעבר.

    מסכונות הידיעות הסורית נמסר: בשעה 22:42 תקף האויב הישראלי מטרות בדרום סוריה באמצעות טילי אוויר קרקע וטילי קרקע-קרקע מאזור הגולן. מערכות ההגנה האווירית הפילו את מרבית הטילים, נגרמו נזקים לרכוש בלבד.



    0 תגובות